love my life

Jag har suttit och tänkt lite samtidigt som jag har kollat runder på nätet.
Fan vad mycket jag har att se fram emot ändå! Jag har förfan hela livet framför mig!

Jag ser fram emot att:
Skolan börjar igen och jag börjar i tvåan på gymnasiet, ska satsa riktigt hårt på mina betyg.
♦ Fira jul (haha) detta året med hela släkten och pojkvännen.
♦ Jobba som undersköterska sommaren 2012 så att jag kan tjäna extra cash och åka utomlands om ett år!
♦ Flytta hemifrån när tiden är inne och inreda min alldeles egna lägenhet.
♦ Vidare utbilda mig till något stort och tjäna egna pengar.
♦ Växa upp och förlova mig, gifta mig, bli gravid och skaffa kids med min älskling och bli världens bästa morsa!

Och såklart finns det en hel drös med andra saker som man har att se fram emot,
allt kommer komma när tiden är inne!
Så mycket man har fått uppleva, fått göra och ännu mer kommer det. Fan vad jag älskar att leva!













Love you all! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -