lycklig igen

Hey guys!
Förlåt för att jag har varit dålig med uppdateringen nu ett par dagar, men jag har mått dåligt. Nu är jag dock på topp igen! Alldeles strax ska jag bli körd till min boyfriend, jag har varit och fixat en överraskning till honom idag eftersom vi firade sex månader i söndags. Har varit på boan innan idag med mormor också, hon köpte lite nya kläder till mig. Så jag kommer anlända fräsch, fin och med en liten överraskning till honom så han lär bli glad! :D Sen ska vi ut och äta på någon pizzeria där jag ska bjuda honom. Han har alltid varit så givmild mot mig så nu känner jag att det är min tur (a)


Såhär ser jag ut idag, en av två outfitar som mormor var snäll och köpte till mig!
Min lilla överraskning får ni se sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -