magknip

Ni anar inte vad jag har fått stå ut med idag. Värsta jävla magknipen attackerade min mage under tiden vi befann oss i kaffestugan! Fyfan säger jag bara.. Det händer ibland att jag får sån otrolig magknip. Ingen maginfluensa, inget illamående eller något sånt utan bara magknip. Så här har aldrig min mage hållt på innan men sen hände det en gång i julas och sen dess har det hänt flera gånger till, med ett par månaders mellanrum. Vettifan vad det är för jävla fel på min mage alltså.

Fick iaf lägga mig ner på rygg i vår ångdusch innan och låta vattnet från taket slå hårt mot magen för att jag skulle slippa känna hur ont det gjorde. Efter det gick jag och la mig och vilade i min säng och sanslöst nog lyckades jag somna en bra stund fast att jag hade ont. Vaknade till liv igen halv tio tiden och gick ner och såg en film med mamma. Så nu har jag svårt att sova eftersom jag somnade innan.. Ouch då. Men nu mår iaf magen bättre. Den är fortfarande "orolig" och "rörig" men ändå så himla mycket bättre.

Bilder från kalaset tidigare idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -