min älskade mamma

Idag var jag i skolan från 8.30 - 15.00, alltså lång dag idag. Hade Matte B och Engelska B för första gången idag och det gick faktiskt bra. Under dagen har även min älskade mamma blivit opererad. Hon gjorde en magsäcks operation. Operationen gick bra och det uppstådde inga problem, dock kunde hon inte andas på egen hand när hon vaknade upp efteråt så läkarna hade fått hjälpa henne igång med det.. Hon ringde till mig för en stund sen när jag precis hade kommit ut ur duschen och sa "hej gumman, hur är det?". Bara det gjorde mig så jävla rörd. Liksom det är hon som har legat på sjukhuset hela dagen, blivit nersövd och opererad och dessutom knappt kunnat andas, men ändå är det HON som först och främst frågar hur JAG mår? Min älskade mamma!!! ♥

Nu ska jag gå och lägga mig i min pojkväns famn och mysa och sen ska jag nanna. Godnatt på er!


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej gumman!Snyft! Jag blir så rörd när jag läser vad du skrivit.Jennie sa att jag skulle gå in och läsa. Mår mina barn bra mår jag bra oavsett vad jag går igenom. Älskar dig av hela mitt hjärta min vackra kloka dotter!

2011-09-03 @ 12:02:21
Postat av: sweet

sweetigt

2011-09-03 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -