my chick!

Idag fyller min bästa vän Malin 17 år! Denna tjejen är inte som alla andra, hon är verkligen speciell för mig. Hon är en av väldigt få människor som jag litar på till 100 procent! Det är alltid hon jag ringer när jag behöver prata, för jag vet att hon ALLTID förstår. Hon har ett hjärta av guld, hon har alltid behandlat mig på det bästa sättet och hon har ALDRIG gjort något som har sårat mig. Jag kommer alltid stå vid din sida gumman, vad det än gäller, för jag vet nämligen att du skulle göra detsamma för mig! Stort grattis till dig mitt hjärta, hoppas du får världens bästa dag för det är du verkligen värd!


Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

aww, hjärtat ! du är så underbar på all sätt och viss ! Du är den som lyser upp min dag, du är den som får mig att leva du är den som ger mig ork till allt !

Så glad att jag har dig bästa vän ! Varje gång det händer något, kan vara vad som, så vet jag att du alltid finns där för en och lyssnar och i dom svåra stunderna så stöttar du mig till 100 % det är en äkta vän !

Jag älskar dig bästa johanna ! och tack för allt igår, du är underbar ! glöm aldrig det !

lovelovelove ! <333333333333333333333333333333333

2011-08-02 @ 14:54:22
URL: http://www.nattstad.se/malinmalinmalin
Postat av: Tuss

Fin bild på er :)

2011-08-02 @ 15:32:51
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -