myskväll på schemat!

Nu har jag och min darling nyss kommit hem, jag bjöd ju honom på pizza somsagt och sedan har vi varit och handlat godis. Nu väntar en myskväll med min underbara pojkvän, SOM jag har längtat efter honom! Jag kom ju hit vid sex tiden och plingade på med en bukett blommor, ett kort med en söt text på och tre små presenter i händerna, gulligt huh? Hehe. Fick en sån härlig känsla när jag äntligen var i hans famn och han gav mig pussar och kramar. Har bara varit ifrån han i två dygn men jag saknade honom sjukt mycket ändå. Well well, nu ska vi iaf se filmen THE TOWN! Har ju skrivit två gånger innan att vi skulle se den men vi har inte kunnat se den innan då uppspelningen fuckade, men nu jävlar ska vi se den haha! Tredje gången gillt som man säger ;)
So long people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -