redo för skolstart!

Sådär ja, nu är jag hemma i min pojkväns lägenhet igen. Jag har haft en riktigt trevlig kväll hemma hos hans mamma! Hade egentligen behövt gå och lägga mig för en stund sen men det är så himla svårt att somna i normal tid nu när man har vänt på dygnet så pass länge.. Gissar på att jag kommer vara rätt så trött när jag ska gå upp kvart i sju på onsdagmorgon för då börjar jag skolan igen! Men det ska bli rätt roligt ändå att komma igång med sina vanliga rutiner, att få möjligheten att prestera bra i skolan osv. Jag är faktiskt rätt taggad på att plugga!


Kvällens goda mat


Det här införskaffade jag igår: ett maffigt block med olika flikar, pennor, suddgummi,
pennvässare, linjal och ett pennskrin! Haha, nu ska här fanemig pluggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -