If you are going to tell a lie...

... then first make sure that you tell someone that doesn't already know the truth. ;)

Hey bitches!

Idag har jag gjort ett test i omvårdnad som jag gjorde även förra terminen. Vår lärare sa att vi skulle fräscha upp våra minnen och så skulle hon kolla om vi kom ihåg allt. Det gick rätt bra, jag hade alla rätt förra terminen när vi gjorde det provet så jag hoppas det blir samma resultat även den här gången! Efter det kollade vi på en dokumentär om cancer sjuka barn, vilket var väldigt rörande..

Nu är jag iaf home again och jag ska alldeles strax gå och packa ner lite saker, såsom skvallerblaskor, datorn, kläder osv för jag ska nämligen hem till min mormor och morfar vid fem tiden. Min mamma ska opereras imorgon så därför jag ska sova hos dom inatt och även på torsdag natt, imorgon sover jag dock hos pojkvännen.
Mycket mer än så har jag väl inte att säga för tillfället.

Neah men så attehh.. Vi hörs!




Me atm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så himla söt Johanna !!! <333333333333333333333

2011-08-30 @ 18:47:16
URL: http://www.nattstad.se/malinmalinmalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -