Sleep tight

Sådärja, nu har vi kommit hem till lägenheten igen. Vi har varit med alex mamma och handlat i Ystad och efter det åkte vi hem till henne och åt god mat och efterrätt. Vi gjorde även vår egna sockervadd haha, hans mamma hade en sån maskin. Det smakade precis som vanlig sockervadd som man köper på tivoli!

Nu ska jag och min babe gå och lägga oss och se på filmen The Town som vi egentligen skulle se igårkväll men eftersom det blev så sent igår så sket vi i det. Så NU är det upp till bevis om den är så bra som alla säger :D

Imorgon blir det inte så mycket uppdatering för vi ska nämligen upp tidigt imorgonbitti och bege oss till Göteborg med pappa och Theo! Vi ska gå på liseberg och åka massor med karuseller, åh vad skoj det ska bli! Och självklart ska jag åka ATMOSFEAR, europas största frittfall, woho! :D




Hemmagjord sockervadd!


PlutarN ;)


Jag i Alex tröja och rufsigt hår och Alex i sin mammas tröja haha. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -