trött tjej

Hello there!
Hur är det med er? Med mig är det bara bra men är rätt trött. Idag har varit en bra dag iaf. Först åkte jag somsagt till ett polisförhör i Ystad (tydligen var det inte i Simrishamn så vi fick vända i Gärsnäs haha) och det tog inte mer än en halvtimme. Efter det åkte vi in till Sjöbo och käkade lunchbuffé på kina resturangen som alex mamma bjöd på, så jävla gott! Jag lovar, jag har världens bästa svärmorsa haha ;) Efter lunchen tog vi en runda in på Unos kläder där det var halva priset på hela sortimentet, själv fick jag med mig tre plagg hem. Sen dess har jag bara varit hemma hos pojkvännen, sovit en timma och myst. Åkte hem halv sex och nu sitter jag hemma hos min pappa och passar min lilla guldklimp Theo. Ska alldeles strax gå och läsa en saga för honom och natta honom och sen ska nämligen jag själv hoppa i säng. Det ska bli så himla skönt!


Det godaste på hela buffén! Kycklingspett, ris, jordnötssås och räkchips!


180:-


80:-

90:-


Min söta, lilla påg!


Fick en liten present av älskling också, hehe så sött! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -