Ullared

Hej på er!
Nu kan jag äääntligen blogga, som det har kliat i mina fingrar! I lördags somnade jag redan 20.15 på kvällen eftersom jag var helt utmattad efter ullaredsresan och igår funkade inte mitt internet överhuvudtaget, så DÄRFÖR har jag inte kunnat blogga. Hur som helst, vi tog ju en trip till ullared med Emelie och Mattias i helgen. Vi körde vid tio tiden på fredagkvällen och var framme ca halv två på natten. Vi bäddade upp till oss med madrass, täcke och kuddar i backluckan och sen bäddade vi alla fyra ner oss där. Det var faktiskt riktigt mysigt haha! Men sova kunde vi icke någon av oss.. Eller jo Mattias sov som en stock men jag, Emelie och älskling sov inte ett skit på hela natten.
Klockan sju på morgonen öppnade ullared så då stack vi in där och shoppade, sen var vi alla klara redan klockan tio.
Åt en asiatisk lunchbuffé vid elva tiden, som var skitgod, och sedan körde vi hemåt.
Mycket mer har inte hänt mig denna helgen, somnade ju somsagt redan 20.15 i lördagskväll, sov ändå till klockan 11.00 igår och sen har jag inte gjort ett skit.

Bilder från ullared:


såhär mysigt hade vi det under natten haha


kan ni förstå hur bara dessa sakerna kunde kosta 590 kr? bortsett från skorna som är köpta i
en affär brevid ullared. ullared är överskattat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -