Gårdagen

Ok, nu är jag redo att blogga. Har kännt mig lite halvt sliten hela dagen och igårkväll efter
vi hade kommit hem hade jag verkligen ingen lust till att blogga. Men nu så!


Liseberg igår var rätt skoj. Det tog oss tre timmar att köra upp till Göteborg och ändå somnade jag inte en enda gång i bilen. Vi var framme vid halv elva tiden och direkt när portarna öppnades så sprang jag och pappa upp till atmosfear och åkte den! Ska jag vara helt ärlig så var den mesigare än vad jag trodde. Jag som trodde att den skulle vara en riktig, riiiktig killer men nope, den var ungefär som vanliga frittfall fast ett snäpp värre. Men den var ändå rätt fet och jag som älskar att åka rysar karuseller åker den självklart gärna igen.

Jävlar vad folk där var också!
Ju längre in på dagen det gick så blev köerna bara värre och värre till karusellerna.
Besökte spökhotellet Gasten gjorde jag och boyfriend också, haha stackars min Alex som fick gå allra längst bak i ledet. Han tyckte nog det var rätt kusligt ;)
Vi drog hem klockan sju igårkväll och var hemma halv elva. Kollade lite på tv, pratade med Malin i telefonen och sen somnade vi.

Tog inte så många bilder igår för tillslut så dog min mobil, but here you go!


Min fina, älskade lillebror i bilen påväg upp.


Precis innan jag och pappa hoppa på kanonen och åkte den.


Utsikten från uppswinget när jag och babe åkte den. otroligt att jag fick med han upp i den!
"Aldrig mer!" skrek han efteråt haha!


En tur i pariserhjulet tog vi också, bjuder på den enda nårgorlunda bra bilden jag lyckades ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -