you heard me

Yeah guess what? Häxan har gjort en hel bok om mig också! Det stod mest i princip... YADA YADA YADA YADA! Yada.

Du säger att det inte är lönt att gå fram till min pojkvän och säga vad du har att säga om honom ist för att gå runt och snacka skit för att "han vet" vad du tycker? Du slösar alltså hellre energi på att prata bakom våra ryggar till människor som inte ens har med saken att göra? Fine with me then, det var bara ett tips ;) Och ja! Jag kan gå fram till din lilla kompis, säga hora i huvudet på henne, vilket jag skrev till dig redan INNAN dessa patetiska blogginläggen skrevs! Så säg inte att jag har dubbelmoral för att jag skriver ut en irritationstext på min fb om ALLA "småhoror" som håller på och addar min boyfriend hela tiden. Och att dessutom säga att jag mår bra av att andra tjejer tänder på min kille? oh you got it so wrong. vilken tjej VILL att andra tjejer ska vara tända på hennes pojkvän? Nej jag är fullständigt nöjd med att han håller sig till endast mig ;)

Jag skriver ett helt inlägg baserat på att få dig att sluta snacka skit om min kille. Vad gör du? Du skriver ännu mer skit om honom! Du är riktigt blåst. Att han svettades så jävla mycket och att han är en tönt, ingen mat i kylen och yada yada. För det första.. Om han har svettats på natten, som man oftast brukar göra, vad är det för fel med det då? Det är väl klart man svettas när man ligger brevid en gris som dig eller? Man är ingen bad person som du försöker uttrycka det för att man svettas? Och för det andra.. Min pojkvän är en tönt enligt dig. Oh yeah? How come? Du säger att du har träffat honom 3 gånger irl och att han är en riktig tönt. Hur kan du veta det efter 3 gånger? Snacka om att dömma en människa. Än en gång, det säger mer om dig själv än vad det gör om honom ;) Men visst tyck du att han är en tönt, isåfall är han MIN tönt! Min älskling, min pojkvän, min bästa vän som håller mig närmst sitt hjärta. Ha du den åsikten då för bara han är min så är jag glad ;) Förstår du inte att det slår tillbaka på dig själv? Och att han fusktränar bara för att han har pulver hemma var det dummaste. De pulverna är för helvete mat tillskott! Man dricker dom istället för mat. Sina muskler har han själv tränat fram så försök inte påstå något annat! Som sagt, du har ju bara träffat honom tre gånger så vadfan vet du... ;)

Och ser någon någonstans i mitt förra inlägg att jag skrev att du särade på benen eller att du låg med min kille? Let me know isf, för jag ser inte att det står någonstans. Jag menade fan inte att du har legat med honom, utan att du särar på benen inför en annan kille för att göra en annan (Johan) svartsjuk ;) Och om du nu aldrig var intresserad av min kille, varför i helvete blev du så jävla sur när han tackade nej till dig som jag också skrev i mitt förra inlägg?
Just saying. Det finns ingen anledning till att jag VILL att du ska tycka om min pojkvän, det är bara det att jag vill att du ska tala SANNING om du nu vet vad det betyder. don't think so.

Och vet du vad? Jag skäms inte ett jävla dugg över hur många jag har haft sex med eller vem jag har haft sex med. Till skillnad från dig som inte ens vågar stå för alla du har haft sex med, refki tex *host*. Jag har haft sex med 9 personer och jag är 17 år. Du säger att jag ska skämmas för det när du har knullat med lika många typ, för att du är två år äldre. Förfan, då tycker du alltså att många av dina närmsta också borde skämmas som tillochmed är tre år yngre än dig och har haft sex med ännu fler? Där kommer din jävla dubbelmoral igen. Jag har iaf sex på RÄTT sätt och det är det allt handlar om. Inte hur många man har haft det med för det är upp till var och en, och inte vem man har haft sex med, utan det handlar om att göra det på rätt sätt. Jag har inte sex med någon för att göra någon annan svartsjuk. Jag knullar inte med någon annan när jag redan har på G med en annan stackare. På varenda fest vi var på så strulade du med en hel drös andra killar när du redan hade någon annan "där hemma". Du strular med din närmsta kusins expojkvän, samtidigt som du sviker en annan av dina närmsta. Jag skulle ALDRIG få för mig att göra på det viset. Så säg mig vad jag har att skämmas över när det kommer till mitt sexliv cuz' I just don't get it.

Whatever, som sagt så vet jag vad som är rätt och fel, sant eller inte. Nu har jag inte tid med att leka nere på din nivå!

Till er andra:
- Nu ska jag och älskling ner till stationen och möta upp emelie och melissa och sen bär det vidare av till stranden! ;D Jag ska fan bada i havet haha woho! Oh vad mysigt det ska bli! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -