what goes around comes around

(Hahaha var det inte DU som skrev på ditt allra första patetiska inlägg att "vi bryr oss inte om någonting som har med dig att göra." och "(tänker verkens svara eller skriva mer om detta nu)
Har fått skriva av mig, life goes on"? Yeah right, därför du skrev ytterliggare två inlägg om mig eller? But who am I kidding, hela du och din blogg är full av dubbelmoral så jag är inte förvånad. aouch.
Smyghora huh? Eftersom jag står för ALLT jag gör så skrev jag tillochmed ut på min blogg hur många jag har haft sex med, till skillnad från dig som tllochmed ljuger för dina vänner hur många du har haft det med och "räknar" inte alla du egentligen har knullat med. Så nej du, den enda smyghoran av oss här är du ;) Och kom på med något nytt va, bara för att jag skrev smygh-o-r-o-r på min fb status igår så behöver du inte apa efter mig ;) leta lite i den svenska ordboken så kanske du hittar din egen replik. Och yeah, en gång knullade jag i en tvättstuga med en kille som går på toa en gång i minuten mitt i sexet för att han verkar ha fel på sin kuk. japp han är riktigt jävla kass i sängen den killen och den enda du dissar i din mening där är just den killen. Som förövrigt också har dissat dig en gång i tiden if you remember, så där är vi tillbaka till att du snackar skit om varenda kille som dissar dig och hittar på än det ena och än det andra :) Snälla gå och gråt lite istället för att du råka svälja lite sperma en gång haha, din "kukrädda" jävel! And for the record, jag mår skitbra, är nöjd med livet och lever lyckligt :D Jag är ingen sjuk människa för att jag MOTsvarar dig när du börjar med att skriva ett helt blogginlägg om mig. Det kvittar om någon tycker att jag är "fjortis" för att jag försvarar mig för jag har rätt till att försvara mig. Jag är iaf inte 19 år och fortfarande fjortis. Något mer du vill tillägga eller har du fått nog nu? Få se om du håller dig till ditt avslut som du har skrivit nu ett par gånger eller om du fortsätter med din dubbelmoral. Håll du dig till det så håller jag mig till mitt liv. Få se om du verkligen inte bryr dig om vad jag skriver, för hittils har du dock bevisat motsatsen! Men tack för att jag får stå i centrum i ditt liv! För det var ju faktiskt du som började dra upp hela skiten på din patetiska blogg ;))

- Well well, back on track! Oj oj oj, vilken mysig dag jag har haft det idag med mina två girls and my loverboy! Började med att vi åkte till stranden i ystad och solade i flera timmar. Jag och Melissa badade i havet också, vilket var riktigt kallt till en början men sen var det himla skönt! Vid fyra kom Mattias och hämtade upp oss och sen körde vi in till Mcdonalds där vi tjockade oss. Sedan åkte vi hem till mig och tog oss ett dopp i min pool innan vi alla tre tjejer gick upp och färgade våra hår medans Alex kollade på hihi. Dock finner jag det väääldigt skumt att mitt hår inte blev svart någonstans fastän jag färgade det och gjorde som man skulle? Det har hänt mig en gång innan också. Jävligt skumt! Aja, får väl färga om det om någon dag antar jag ;D

Pics från idag och igår:


Igår var jag, Emelie, Kim och Mathilda på välabadet och stekte och badade. Lovely!


Tack för idag tjejer, hade riktigt skoj med er!



Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha du knäcker henne så jävla hårt johanna! GO GIRL! hon är tomelillas största fjortis och alla vet det! kommer alltid stå vid din sida!

2011-08-05 @ 01:07:59
Postat av: Paulinaaa'

hahaha du knäcker henne så jävla hårt johanna! GO GIRL! hon är tomelillas största fjortis och alla vet det! kommer alltid stå vid din sida!

2011-08-05 @ 01:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -