1:a December

Idag är det den 1:a december, mysigt ellerhur? Har ni börjat köpa julklappar ännu? Själv har jag hittills köpt en julklapp till min pojkvän och sedan beställt en till svärmor och även en till pappa, så de är påväg =) Och idag köpte jag en till min lillebror Theo också, en dvd med hela julkalendern från 2002, "dieselråttor och sjömansmöss". Älskar att shoppa julklappar! Jag tycker faktiskt mer om att ge bort julklappar till mina käraste, än att få, det har jag alltid gjort! Ska åka iväg med Malin till Malmö nu den 12:e när vi har studiedag och shoppa fler julklappar. Till mamma, fler till pojkvännen, någon mer till lillebror osv. Så mysigt att strosa runder i all julskyltning med julstämning och spendera pengar på julklappar och försöka klura ut vad man ska köpa och till vem. Oh så mysigt, längtar!


Theos julklapp, tur att han bara är 5 år och inte kan läsa min blogg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -