2 dec - en bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag är ca 10 % italiensk! Det visste ni inte va? Kanske därifrån som jag har fått mitt hetsiga temperament? ;)

2. Jag är inte ett dugg rädd för spindlar. Kalla mig crazy eller vad ni vill, men jag håller i de, klappar de och kan tillochmed pussa på de utan problem. Faktum är, att varje gång min pojkvän hittar en spindel i hans lägenhet så är det JAG som tar i dem och slänger ut dem. Haha.

3. Jag biter på mina naglar och har gjort det i många, många år.

4. Jag läser över 15 bloggar, i princip, varje dag. Jätte många av mina vänner har blogg!

5. Jag har egentligen mörkblondt/guldigt hår med skiftningar i både ljusa och mörka slingor. När jag var liten hade jag ljusblondt hår. Men det visste ni kanske redan, har ju nämnt det innan =)
 
6. Något av det bästa jag vet är när man precis har tagit en lång dusch och gjort sig fräsch och sen lägger sig ner i en nybäddad säng och riktigt kryper ner. Ett plus är om pojkvännen ligger brevid och myser med mig. Sååå underbart! 

7. Jag är född på midsommarafton år 1994, som också var den exakta dagen som jag var beräknad till.

8. Jag gjorde en abort när jag var 15 år. Var en jävla tur enligt mig, för det första var jag wayyy to young för att ta på mig ett sånt enormt ansvar, och för det andra hade jag inte velat ha ett barn med den korkade jubelidiot till karr jag hade back then ^^

9. Jag är så in i helvetes klantig ibland, haha.

10.
Jag har ärvt mitt skratt av min storasyster. Ibland när jag skrattar kommer jag på mig själv tycka att det låter som att det är hon som skrattar ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -