3 + 4 decembers "lucka"

3 december - Innehållet i min väska:
- Åh gud, jag tycker faktiskt denna punkten är svår att svara på. Jag brukar liksom inte använda väska, bara när jag ska sova borta och jag behöver ta med mig ombyte, smink, plattång osv. Annars har jag alla mina viktiga saker i min jacka när jag går utanför dörren. Mobilen, hemnycklarna, mopednycklarna, busskortet, plånboken, mitt headset, mina **** och min *******. Och jag använder också väska när jag behöver ta skolböcker med hem från skolan. Så det är alltid så himla olika vad jag har för saker i min väska!

4 december - Mina mål/drömmar/önskningar:
- Denna punkten är ännu svårare för mig att svara på. Jag har både kortsiktiga och långsiktiga mål. Ett av mina kortsiktiga mål just nu är t.ex. att jag vill klara min engelska redovisning på onsdag galant. Och mina långsiktiga mål vill jag inte tänka alldeles för mycket på, jag har inte bestämt mig vad jag vill göra med mitt liv på alla punkter ännu, jag är t.ex. inte hundra på vad jag vill arbeta med i framtiden. Jag har iaf som mål att ta studenten med höga betyg, vidareutbilda mig till något "stort och viktigt", skaffa minst två barn, gifta mig, resa runder, hjälpa andra människor och mycket mer. Det viktigaste av allt är att jag vill leva lyckligt och trivas på alla plan, jag vill leva livet. Men jag vill leva i nuet än så länge. Det kommer som det kommer. Även fast man blir äldre så kommer man ju alltid få nya mål, drömmar och önskningar. Vi kommer alltid fortsätta att sätta upp nya mål, jaga nya önskningar och drömma nya drömmar, ända tills vi dör. Älskar tanken på att jag kan forma mitt eget liv till vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -