8 december – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag har många dåliga vanor.. Dock kan jag inte skriva ut alla här på bloggen eftersom min mamma läser också den ibland och då kan det finnas risk till att det blir en massa "mamma-gnäll", och det vill vi ju inte riskera haha! ;) Men en dålig vana som jag verkligen inte vill ha, är att jag biter på naglarna. Usch! Jag älskar långa, rena och fina naglar men jag kan verkligen inte hålla mig borta från att bita på mina naglar.. Hatar det. Jag ska iaf ha det som nyårslöfte att sluta bita. Det kommer bli så svårt, jag har bitit på mina naglar så länge jag kan minnas. Illa. Hur som helst så ska jag försöka hålla mitt nyårslöfte den här gången. Mycket bättre att jag låter mina egna växa och bli långa och fina, än att jag ska lägga massor med pengar på påbyggning av naglarna, lösnaglar och diverse nail shit.


Denna bilden tog jag för två år sedan. Shit..Ge mig såna här naglar på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -