Bara så att ni vet

Idag har jag inte gjort så mycket så det är inte ens lönt att dra den visan för er mer än att säga att jag har chillat, diskat, duschat och ätit. Och ja, jag vet att jag har glömt bort mina "luckor" men eftersom min blogg inte kan styckeindela mina texter osv på min pojkväns dator, så får jag lägga in allt det där imorgon när jag har kommit hem. Inte så kul att läsa allting ihoptryckt right? Nu ska vi iaf snart äta en sen kvällsmat, vaknade inte förräns halv tre (!) idag så det passar bra med en sen middag. Killen ska även iväg och gymma strax då hans gym inte stänger förräns klockan tolv, så jag kanske bloggar mer då medans han är iväg. Resten av kvällen som består sedan ska jag och pojkvännen kolla film och mysa, vi såg aldrig boot camp igår då det blev alldeles för sent, så den får bli våran lördags movie! Mest så att ni veeet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -