Busy girl

Haha herregud.. Jag var visst trött eftersom jag somnade lite över ett och vaknade för en timme sen. Sick. Aja, jag har hur mycket som helst att göra nu så har inte tid till att sitta och "skriv-babbla". Städa rummet, tvätta, göra min redovisning i engelska till imorgon och sen ner och handla FRIDAS vinterspecial som kom ut i butik idag (Läser vartenda nummer ALLTID!) är några av alla saker jag måte göra ikväll. Och sen ska jag ju duscha också.. Och föröka komma i "nåttsånär" tid i säng.. Jisses, får sätta igång nu! Tur att jag har sovmorgon till 10.15 imorgon iallafall.


gammal-bild-som-inte-är-världens-smickrande-och-som-är-tagen-efter-en-blöt-natt-i-somras,
men slår till med den ändå haha.


TO DO LIST:
♦ Städa rummet -
♦ Sortera tvätt och tvätta -
♦ Göra min redovisning i engelska klar tills imorgon (Har inte ens börjat..) -
♦ Duscha -
♦ Ner och handla FRIDAS vinterspecial -
♦ Sätta mig ner med min budgetplan och ändra, skriva, räkna ut och ha mig ^^ -
♦ Och BLOGGA ofc! -

Klockan är nu 18.14, let's go! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -