Fullt upp!

Tro mig, jag försökte verkligen ge er ett litet inlägg igårkväll innan jag drog hemifrån, men ICKE sa internetet. Omöjligt var det. Aja, ville bara säga att jag lever och att jag sitter hemma hos svärmor med pojkvännen. Vi är helt själva här eftersom de två andra, Susanne och Bengt, är i Malmö på äventyr. Jag kommer hem senare ikväll så då hörs vi!


En bild från julafton. Jag stirrade runder som en förvirrad kärring och hottade kläder och letade
efter saker, ja ni vet så som tjejer håller på när de fixar sig, därav det stökiga rummet. 


Kommentarer
Postat av: Jarske - Barbie on the outisde, Rocker on the inside

Hejsan!

Jag har precis flyttat till Barcelona, spana gärna in min blogg och följ med i hur jag slår mig ner i ett av världens största modemeckan, och hur jag och min pojkvän klarar ett förhållande på 255 mils distans.

Much love!

2011-12-26 @ 21:47:31
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -