Haha, ja jag är klar!

Blev alldeles nyss färdig med min engelska redovisning tills imorgon, puuh! Och rummet är jätte mysigt nu igen, jag hatar verkligen när det är stökigt. Känns skönt att kunna bocka av 6/7 saker från min to do list iaf. Men nu är klockan kvart i två, dags att krypa till kojs så jag kommer upp 07.45 imorgon.

TO DO LIST:
♦ Städa rummet - CHECK! √
♦ Sortera tvätt och tvätta - CHECK! √
♦ Göra min redovisning i engelska klar tills imorgon (Har inte ens börjat..) - CHECK! √
♦ Duscha - CHECK! √
♦ Ner och handla FRIDAS vinterspecial - CHECK! √
♦ Sätta mig ner med min budgetplan och ändra, skriva, räkna ut och ha mig ^^ - Får göra det imorgon istället när jag har mer tid :)
♦ Och BLOGGA ofc! - CHECK! √

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ★ W A Z U P ★

Uschaja, stök är verkligen en stressfaktor.. men svårt att ta tag i ibland ;P Önskar jag var lika driftig som dig igår, haha... Lycka till på redovisningen!

2011-12-07 @ 09:44:07
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -