Jag = Kronprinsessan Victoria?

Haha vet ni vad jag ska hitta på med ikväll?! Jag ska klä ut mig till kronprinsessan Victoria! Det är såhär va.. Att jag står med på vikarielistan på mammas jobb (hon är chef på ett ålderdomshem) och ikväll ska hela huset ha nobelfest. Så vi ska åka dit där nu vid 17.00 och så ska jag först vara med och duka fint, hjälpa de boende, äta god mat osv, sen längre in på kvällen ska jag gå och byta om och klä ut mig till Victoria. En kille i 20 årsåldern som heter Frans ska spela Daniel. Så vårt uppdrag är då att gå runt och låtsas vara Victoria och Daniel och gå runt och hälsa på alla, prata med alla och vinka och lite sånt. Jag ska ha mammas gamla balklänning på mig som hon hade när hon var 20 år + ett prinsessdiadem, snygga smycken och ett "kungligt band" som går snett över kroppen. Såklart får jag betalt men det är även en spännande utmaning i mina öron, så vi får se hur det går ;) Nu måste jag verkligen kila, ska göra mig fin och sen sticker jag som sagt på nobelmiddag haha! Vi hörs sen, tjingaling!


Kommentarer
Postat av: Birta

nu är dagens blogg utsedd :) kolla om de blev du:

http://birta.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-2.html#comment

o självklart kan du vara med igen :D

2011-12-08 @ 19:15:24
URL: http://birta.blogg.se/
Postat av: Elisia

Hej fin blogg! Skulle va kul om du kunde kolla in min ! :D♥

2011-12-08 @ 22:04:49
URL: http://elisiasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -