JULAFTON!

Julaftooon! Bästa dagen på hela året enligt mig, helt ärligt. God jul på er allihopa! Hur ska ni fira er dag? Själv ska jag, pojkvännen och familjen åka till mormor där släkten väntar. Där ska vi vara ända till sent ikväll. Kolla på Kalle Anka, äta god julmat (ska kränga så in i helvetes mycket kallrökt lax så jag dör haha), dra tomten i skägget och ha julklappsutdelning, äta gröt (fast jag föredrar efterrätt, örk på gröt) och njuta riktigt med julstämning. Jag älskar julen och har alltid gjort. De som inte gör det och sitter och spenderar tid på att sitta och klaga över facebook hur jävla dålig julen är och bla bla bla, de är endast BITTORFITTOR så det så! ^^ Kom igen, ryck upp er och njut av julen istället.


Bilder från julafton 2008


Såhär såg jag ut på julafton 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -