Julklappar


Här är mina julklappar som jag har inhandlat och ska ge bort. Sju till min pojkvän, två till mamma och en till svärmor. I år har jag sammanlagt köpt 14 julklappar och ska kanske springa in om affären senare och handla en liten till.. Hur många har ni handlat och till vilka? Nu ska jag hoppa in i duschen, raka benen och skrubba kroppen. Vem vill inte vara ren och snygg på julafton liksom? Efter det ska jag skriva rim på alla dessa julklapparna, jag gör det varje år. Tar alla rim från rimstugan.se där det finns massor utav rim till alla möjliga klappar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va vackert utseende du har. :)

2011-12-24 @ 11:40:46
URL: http://littledolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -