My day

Sådärja! Nu har jag gjort mitt för denna dagen, vilket betyder att jag kan sätta mig ner och blogga. Var ju i Sjöbo tidigare idag och åt kinamat med pojkvännen, alltid lika gott. Efter kinamaten hade sjunkit ner i magen drog jag mig hemåt och sov i över fyra timmar. Gudomligt skönt! Efter det har jag duschat, tagit hårinpackning och kollat bloggar. Denna natten lär det antagligen inte bli allt för mycket sömn eftersom jag redan har sovit så mycket idag.. So hello movie-time och hello blogg-time säger jag! Gr8. Håll utkik efter fler inlägg om ni också är nattugglor like me ;)


Kommentarer
Postat av: Kanske jag

Har du sillisar eller? asså sillikon tuttar,

2011-12-22 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -