Stolpskott i trafiken!

Fan vad förbannad jag blev innan ikväll! Var på väg hem till mamma med min moped. Framför mig körde en stor bil och bilen började sakta in och började köra längst ut på vägen där en sväng till höger var. Eftersom han gjorde som han gjorde så verkade det som att den skulle svänga till höger såklart. Så jag gasar på och ska köra förbi bilen, och precis då så svänger fantamig den jävlen rakt ut i vägen och gör en hastig U sväng framför mig! Jag tvärbromsade som satan för det var verkligen sååå nära att jag krockade med bilen och flög in i den! Vilken jubelidiot! Inga blinkers använde han heller. Jag blev chockad och så himla arg så att jag började skaka och tuta som bara den. Till slut svängde jag också och körde efter bilen, men han körde såklart ifrån mig.. Annars hade jag kört efter han tills han stannat och gett honom en fet utskällning! Usch och fy för idioter som hellre riskerar att skada en människa istället för att använda blinkers och rätt sätt att köra med. For fuck sake, man kan ju tro att killen fått sitt körkort ur ett cornflakes paket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -