Tiden rusade förbi

Jisses vad klockan blev mycket...Tog nästan en timme för mig att slå in sju julklappar haha! Nu är det bara hälften kvar att slå in, sju till. Hur som haver, jag var ju och shoppade med Malin i måndags, riktigt jul mysigt hade vi det! På kvällen kom Emma till oss och vi förfestade hos Malin och sedan begav vi oss vidare till bar a bar där det vankades lussevaka. Som tur var så är man ju smart och hade redan fixat förköp så man kom in. Haha, och även fast man stötte på vissa människor som man hade lust att vrida om öronen på, så hade jag kul med mina tjejer, som alltid ;) Resterande dagar av veckan, det vill säga tisdag, onsdag och torsdag, har jag mest tagit det lugnt. Igår var jag t.ex. iväg med min älskade pojkvän och hans mamma, käkade på mcd och tog en titt in på ohlssons basar innan vi körde hemåt och myste.

Nu ska jag säga godnatt till älskling och sen ska jag sussa. Imorgon ska vi på omvårdnad ha julfest, skoj!
Vi hörs tomorrow.


Film och bakis mat med tjejerna haha.


Älsklingen passade på att övningsköra, han var riktigt grym. Längtar tills han får körkort!
(Fast jag tror iförsig jag hinner ta mitt eget innan han får sitt ^^)

Kommentarer
Postat av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

Vad roligt att du är med och tävlar! =) Drar en vinnare ikväll!

Lycka till! =)

2011-12-16 @ 13:14:49
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

2011-12-16 @ 20:24:04
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

Vinnaren är utsedd. Kika in om det blev du ;)

2011-12-16 @ 20:24:36
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -