Tjejkväll

Hej på er! Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det prima. Har avverkat både julfest med klassen och tjejkväll hemma hos Emma med henne och Malin under denna dagen/kvällen. Jag och Malin fick även mysa med Emmas gudomligt söta lillasyster som är en och en halv månad gammal, det var första gången vi träffade henne sen hon föddes. Jag älskar verkligen små bebisar, längtar tills jag får mina egna kids! Hur som helst, tack för denna kvällen tjejer!
Nu sitter jag hemma hos pojkvännen och vi ska gå och lägga oss och se filmen Boot Camp. Jag har sett den en gång innan och den är verkligen sjukt bra, rekomenderar er att se den! Den är baserad på sanna berättelser vilket gör den ännu mer intressant.
Världens bästa lärare!
Lekar och julfika var vad våran skoldag bjöd på oss denna fredag.




Film mys med tjejerna hemma hos Emma!
Sista bilden blev dålig, men den är på mig och Livia som Emmas lillasyster heter.
Nauw, ser ni så liten hon är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -