Love it

Ibland känner jag att det här med helg + bloggen = inte sant för min del, håller ni med mig eller? Ah, tänkte väl det. Drar min helg lite snabbt för er, ungefär sådär lika snabbt som småboys i 15-årsåldern här i Tomelilla drar över sina tjejer för att sedan direkt gå vidare till nästa.
- I fredags var vi hemma hos Alex mamma och såg idol finalen och åt en sjutusan massa gottigottgott. Jag har hejat på både Amanda och Robin sen långt tillbaka och har sagt från början att jag visste att det var just de två som skulle stå i globen. På mitt personliga plan så har Robin varit min etta och Amanda min tvåa av alla idoldeltagare, så de två har varit mina favoriter länge. Så jag hejade mer på Robin än vad jag hejade på Amanda, men Amanda förtjänade ju definitivt att vinna, no doubt!
- Igår var jag och jobbade från 13-16.00, vi alla gick i luciatåg för de gamla. Skoj! Och sen dess har jag bara varit hemma hos pojkvännen och chillat itu mitt ass. Men nu jävlar är det slut på de fasonerna, eftersom vi har studiedag imorgon så ska jag gå upp rätt tidigt för att sen sticka vidare till Malmö med min Malin och julklappshandla! På kvällen ska vi förfesta hos Malin och sen nalkas det lussevaka på bar a bar där me and my girls ska befinna oss. LOVE IT!
Söta tärnor och en söt lucia även kallad Julia.

(Bara så ni vet så kan jag för tillfället inte varken redigera min text eller fixa och dona med den.
Därav textens fulhet när det kommer till styckeindelning osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -