Min "julkalender"

Fram till julafton tänkte jag göra denna listan nedanför. Lite av en julkalender i bloggen, varje dag öppnas en ny "lucka", det vill säga att jag skriver om just den saken som är på den dagen. Det låter väl bra? =D
- (Eftersom klockan är över midnatt är det nu den 2 december, därför skippar jag den 1 december.)


2 decemberEn bild på mig + 10 fakta om mig.
3 decemberInnehållet i min väska.
4 decemberMina mål/drömmar/önskningar.
5 decemberEn låt som får mig att gråta.
6 decemberTyp av killar jag faller för.
7 decemberVad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
8 decemberEn dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9 decemberBild på mig och min bästa vän.
10 decemberEn bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11 december Någonting jag oroar mig för.
12 decemberEn bild på ett ställe jag vart på.
13 decemberEn bild på mig själv som liten och en för ett år sen.
14 decemberNågonting jag ångrar.
15 decemberMin favorit årstid och varför.
16 decemberEn person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
17 decemberEn bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
18 decemberEn bild på det jag köpte senast.
19 decemberMin favorit film.
20 december – Vad jag åt idag.
21 decemberEn person jag vill träffa just nu.
22 december - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
23 decemberMitt favoritprogram och varför.
24 decemberEn bild på mig från julafton ett annat år.

Listan hittade jag på min vän Emelies blogg, http://emeliesjuicydetails.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -