Alla missade luckor

12 decemberEn bild på ett ställe jag vart på.

Pyramiderna i Egypten.

13 decemberEn bild på mig själv som liten och en för ett år sen.


Liten Johanna.


Haha, denna bilden har jag aldrig visat för er innan. Men ja, jag ville visa er hur jag såg ut i lugg ;p
Detta var för ca ett år sen.


14 decemberNågonting jag ångrar.


Min tredje tattoo. Ugly as fuck but what to do. Äsch det löser sig.
Man måste först vara ung och galen för att kunna bli gammal och erfaren ;)


15 decemberMin favorit årstid och varför.


Sommaren! Älskar sommaren eftersom det är så varmt och skönt, man har sommarlov,
man solar, badar, festar, tältar osv. Och för att jag fyller år den 24 juni. Jag är född på midsommarafton
så jag är en sommartjej helt enkelt! =D


16 decemberEn person jag vill byta liv med för en dag – och varför.


Megan Fox utan tvekan. Varför? För att hon är så grymt jävla snygg!!

17 december En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.


Bilden togs på mig för ca 6 år sedan. Detta är min äkta hårfärg! Så sjukt fint.

18 decemberEn bild på det jag köpte senast.

(Hm, tyvärr så kan jag inte svara på det eftersom det senaste jag köpte var en julklapp. Men jag lovar att ni får se bilder på alla julklappar som jag har inhandlat sen! =))

19 decemberMin favorit film.


Ömhetsbevis.

20 decemberVad jag åt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -