9 februari, solen skiner!

Godmorgon! eller iförsig så vaknade jag kvart över elva, men ändå. idag är jag ledig från skolan, därav den sena uppvakningen. vaknade upp med ett toppenhumör, tror det beror lite på att vädret är så jäkla nice. eller iaf om man jämför med vad det var iförrgår när det var den jävla stormen som för den delen väckte mig mitt i natten.. ser ni förresten att jag ändrat min bloggdesign? gjorde det sent igårkväll, tyckte den blev mycket bättre än den andra töntiga iaf. well, tänkte bara slänga in ett snabbt godmorgon inlägg, ska strax lägga in lite bilder från mina senaste 3-4 dagar så vi hörs snart igen!


alla har vi våra nyvakna face's :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -