alrighty

får väl komma till skott och uppdatera min kära blogg lite. har varit hos min pojkvän sen i fredags och kom hem igårkväll så där har ni anledningen till varför jag inte har kunnat blogga. mina senaste dagar har endast bestått av mys, mat och ett födelsedagskalas i lund. eller idag har jag ju förresten även hunnit sola i 25 minuter och sedan varit och hälsat på min mormor och morfar. woop woop, haha.


såhär snygg blir man när man har solen på enbart ena sidan av sitt huvud. hähä


sitter at the moment i min soffa och har nyss kollat klart andra avsnittet av solsidan. jag har nämligen laddat ner hela första säsongen, så det är upp till bevis nu om det är så hiiimla bra som alla säger att det är, men än så länge förstår jag inte riktigt hysterin kring den serien :-) nu ska jag fortsätta med mitt, CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -