godmorgon!


jag är på riktigt bra humör idag! denna låten är en av anledningarna, den påminner om när jag var i turkiet i september och jag blir så jävla taggad av att lyssna på den! den spelades alltid i hotell baren när man var i poolen eller på kvällen när man satt och drack en drink där. jag har samma känsla i mig just nu som jag hade när jag väl var där nere.



haha jag var tillochmed brunare än the turkish boys!!



en annan anledning varför jag är på bra humör idag, är att min älskling kommer hit ikväll och sen ska vi dra och bowla med min familj och släkt. kommer nog bli riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Sveaa - Ekerö's största blogg.

härligt

2011-03-02 @ 16:28:10
URL: http://sveaa.blogg.se/
Postat av: T

Turkiet var en härlig tid, sen blev det ju som det blev...

2011-03-10 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -