it's a beautiful life

hej där! hur är det med er? själv är jag på ett himla bra humör! igår blev det förfest hemma hos mig med mina tjejer, beate, malin, melissa och michelle. sedan hämtade vi upp alex och sen drog vi vidare på fest hos jahnke i lilla smedstorp håla. där var rätt mycket folk och jag träffade även på några som man inte hade sett på länge, så det var trevligt. jag och alex drog hem till mig strax över två slaget.

- idag vaknade vi vid halv elva, låg och mös och sen drog alex hem och jag stack till jobbet kl 14. har jobbat till 16 och sen tog jag en promenad hem som jag riktigt njöt av faktiskt. så himla fint väder det har varit ute idag! det gäller att passa på medan man kan :) nu är klockan halv sex, ska strax gå och ta en rejäl dusch och riktigt skrubba mig ren, can't wait to feel fresch. ikväll åker jag hem till alex vid halv nio tiden och spenderar sedan natten där. ska hyra film och käka godis, mysigt :) imorgon ska frida, hanne och limpan komma hem till mig och vi ska kolla runder och prata om vår kära utomlandsresa som vi ska göra. så nästa uppdatering kommer antagligen efter att tjejerna har åkt hem imorgon. tills dess önskar jag er en fin lördagskväll!


bjuder på en bild som är tagen för hela ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var roligt och se och höra att det går bra för dig, med utbildning, jobb, pojkvän och att du ska resa utomlands. Det glädjer mig. Hoppas det fortsätter så här. Sköt om dig & Lycka till!

2011-02-14 @ 16:42:26
URL: http://joylilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -