life is pretty damn amazing, yao

men hoj där! kom hem från min praktik för snart en timme sen, slutade kl 14 och tog sedan bussen hem med pernilla. en av våra tanter på jobbet avled idag, så himla hemskt! hon var nämligen min favorit av de alla. men det är som en av de andra tanterna sa "vissa blir inkallade tidigt, andra lämnar oss vid solnedgången". men fyfan vad jag uppskattar mitt liv, nu för tiden skulle jag aldrig någonsin få för mig att säga att "livet suger". sure, vissa saker I livet kan suga, men själva livet är fanemig underbart. I never wanna grow up, jag trivs så jävla bra med att vara ung, fri, snygg och frisk! man väljer själv om man ska må dåligt eller bra, så jävla enkelt är det. det är bara jag som kan dra på mina smilband och det är bara jag som kan dra ner dem. och jag väljer att ha dom så långt upp till tinningen som möjligt! men visst, det händer ibland hemska saker i ens liv, men som sagt, det är upp till DIG om det ska ta kol på dig eller om du tar händelsen med dig in i livet och tar lärdom av den.


livet är en fest!

nu ska jag sluta predika och hoppa in i duschen och sen sexa till mig lite! ska ju fan snart börja föra lite innan kvällen sätter igång på riktigt, för vid 22-23 tiden drar nämligen jag och tjejerna till tingvalla och partar till det lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -