ny navelpiercing



köpte precis denna navelpiercingen på tradera för endast 41 kronor + 20 kronor i frakt. har knappt några piercingar till navlen så jag kände att det var dags att uppgradera mitt smyckes förvar ;p skulle så gärna vilja lägga in helgens bilder, men personerna som tog bilderna är så in i helvetes sega på att lägga upp dom.. bull läge! för övrigt har jag nyss duschat, fräschat upp mig med ansiktsmasker osv. hörde ni förresten min pappa och min lillebror på radio kristianstad P4 i måndags? här har ni länken till artiklen på hemsidan iaf:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3740&artikel=4331914
nog om det, nu ska jag kolla på dom desperata hemmafruarna, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -