oh really..

det här har jag spenderat min dag med:

• praktik 07.30 - 14.00.
• tvättat
• ätit middag + tagit in & ut ur diskmaskinen
• duschat
• vikt tvätt & lagt in i garderoben
• sett två avsnitt av desperate housewives
• suttit vid datorn X antal minuter (timmar).

hörs sjukt kul va? ah ellerhur. har varit en sån tråkig "vardags-göra-sysslor-och-ta-det-lugnt" dag. men liiite skönt tycker
jag ändå att det är med såna här dagar, man får rensa sina tankar osv. whatever, pallar inte babbla på så mycket mer här, nu vet ni iaf vad min otroligt intressanta dag har bestått av. jag har varit på relativt bra humör hela dagen, men nu har jag helt plötsligt blivit lite känslig fram mot kvällen. för er som inte visste det så har jag ett himla ömtåligt hjärta som kan bli känsligt för minsta lilla ibland, men det är inte alltid jag väljer att visa det. i vissa stunder behöver man mer omtanke än vanligt helt enkelt. fast ikväll beror det nog mest på att jag är trött antar jag. kan bli lite grinig när jag är övertrött, hehe :) så funderar på att gå och lägga mig snart och sova så att jag vaknar upp på ett bättre humör till morgon dagen. ska upp klockan 06.15 imorgon igen för att bege mig på praktik också.. natti....

bild tagen för några veckor sen.

saknar min alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -