Svar på tal


anledningen till att olivia bor hemma hos mig är för att hon inte kan bo hemma helt enkelt. hon bodde hos sin pojkvän innan i sex månader men eftersom dom gjorde slut för ungefär tre veckor sen så fick hon flytta hem till mig. jag är jävligt glad att jag har såna underbara föräldrar som också bryr sig och tar hand om henne, ger henne mat, betalar extra varmvatten och allt sånt där. vi har ju liksom fått en ny "familjemedlem" att försörja bara sådär. men det är självklart att man ställer upp för sin vän när hon inte har någonstans att bo. jag har alltid varit mån om mina vänner och vill deras bästa. imorgon har hon bott här i två veckor och vi vet inte riktigt hur länge hon behöver stanna. soc ska ge henne en egen lägenhet så småningom men det kan ju dröja länge innan det blir fixat.. och mer än så tänker jag inte säga om vad hennes anledning är, för det har inte ni med att göra.

såhär ser olivias lilla "krypin/rum" ut hos oss:


lite lyxigt har hon det allt olivia, med egen dusch, eget kylskåp, frys, golv värme och sånt :)
jag tycker där är rätt mysigt nere och hon är glad över att få ha sitt egna space när hon behöver det.
(och jag med hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -