en välbehövlig update

tja läget? eller nått. ligger i min  säng, sket i praktiken idag för jag var verkligen trött och hade ont i huvudet. ändå somnade jag innan elva igårkväll. gick upp kl tolv, hatar egentligen att sova bort dagen men någon gång då & då gör väl inget? ;) igår efter skolan stack jag och malin ner och köpte förköpsbiljetter till bar a bar på lördag. var hemma vid tre, luffade vid datan, slängde in en maskin tvätt och tog ut och satte in ur diskmaskinen. kan också tillägga att jag fick 150 kr av mammas sambo för att ta in och ut ur diskmaskinen som tar tio min. sjuk kille or what?! stack även hem till emelie senare på kvällen, snackade skit i en timme och sen drog jag hem, duschade och slocknade. ett stort plus är att nu kan jag faktiskt somna när jag går och lägger mig om kvällarna, annars har olivia alltid lyckats hålla mig uppe. men nu har hon fått ett litet "rum" hos oss nere i "källaren" iaf, så nu slipper jag också att vakna klockan fem på morgonen när hon stiger upp till skolan och jag får även ha mitt rum för mig själv för det mesta haha.

iförrgår fck jag reda på att jag fick MVG på min muntliga redovisning av min svenska uppsats om bobby mordet som jag även den fick MVG på, remember? och jag skryter inte, men det är väl aldrig fel att vilja visa att man inte är dum i huvudet? känns liksom riktigt skönt att kunna prestera bra. nä nu ska jag gå och fräscha upp mig, sedan ska jag köra ner och möta olivia. in och handla lite och sen ska jag även hinna med att sola. once you'r going black, you ain't never going back, right? ;)

hörs sen!


det var ju FAN vad dom där shortsen ska korva sig när man ligger ner?! man kan
nästan få för sig att jag har en liten dick mellan benen ju. hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bor olivia hos dig egentligen? :P

/ en som undrar

2011-02-03 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -