what's up?

how you dooooin'? ;) haha. ya, vet att jag suger på att uppdatera just nu, men that's life. har haft bättre saker för mig helt enkelt :) men jag kan väl dra mina dagar lite kortfattat för att vara snäll right? ;) i helgen var jag ju som sagt hemma hos alexander och mös big - time. i måndags vaknade jag upp hemma hos alex, var i skolan under dagen och sen käkade jag och familjen en alla hjärtans dag middag på stora hotellet, vilket var väldigt mysigt. vid halv nio tiden kom alex hem till mig, vi låg och mös till desperate housewives och senare tände vi ljus och lyssnade på lugn musik och sånt där. gulligt hihi (a' igårkväll var vi på roma och käkade kebabtallrik, så jäkla gott. och imorse åkte min kära pojkvän hem, men ska åka till honom på fredag igen så jag klarar mig väl. :) idag efter skolan har jag bara duschat, tagit det lugnt, tvättat lite osv. ska strax gå och lägga mig, behöver verkligen somna tidigt ikväll eftersom jag börjar min praktik halv åtta imorgon bitti.
passar på att slänga in lite bilder också:


huvudrätten när vi var på stora hotellet

efterrätten, panacotta. mums!

mitt under middagens gång så kommer kyparen in med dessa blommorna och satte
på bordet till mamma. det var såklart från hennes sambo, tyckte det var himla sött gjort!


var och käkade lunch på mcd förra veckan med malin, elin, emma, sanjin, johanna och ivan, trevligt :)



passade ju min lillebror när han var sjuk förra veckan, så adorable är den lilla gullungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -