är med olivia snygging

är med min olivia snygging, hon kom hit igår och vi hade myskväll med choklad och cheez bollz :-) somnade redan vid ett och vaknade halv tio idag, rekord for min del haha! ikväll blir det förhoppningsvis fest, antagligen i skurup. och blir det inget nöjer jag mig bra och väl med att ha olivia här! ska snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig, raka benen, ta ansiktsmask osv. olivia ligger långt före mig redan, medans hon just nu sitter nyduschad och håller på att måla tånaglarna, sitter jag och luffar vid datorn så nu är det fan dags att jag reser på röven!


jag fotar olivia i smyg ;)


Kommentarer
Postat av: Morganlotta

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-06-02 @ 07:25:38
URL: http://morganlotta.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -