at the moment

har precis städat mitt rum och vikt in tvätten i garderoben, så nu tycker jag att jag förtjänar att avsluta den här kvällen med en bra film och någonting gott att mumsa på :-)


Danonino, actimel, sharon frukter, clementiner och ett glas cola, VOILA!
och ja, för er som såg det, det ligger även en liten tårtbit på tallriken ;) men imorgon så börjar den mer nyttiga och hälsosamma johanna att ta plats (som ni ser har jag redan tjuvstartat med sharon frukt och allt)! imorgon är nämligen det datumet då jag ska börja äta en bra kost. och efter skolan ska jag träna med melissa, det blir nog en bra start på målet som jag tillslut vill uppnå.


ska se denna filmen nu, någon som har sett den och tycker att den är bra?

med det sagt säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -