mina senaste veckor

tja! har varit hemma från praktiken idag, har vääärldens jävla träningsvärk Ö-V-E-RALLT! haha fyfan vilken klenis jag är!
jag ska snart gå och göra mig iordning, pappa kör mig halv fem till ystad där jag möter upp frida. kvart över sex ska vi se på bio, "meet the fockers" tror jag den hette. ni vet trean på släkten är värst och familjen är värre? efter bion vet jag inte vad vi hittar på men jag ska iaf sova hos frida inatt :) kommer bli skit mysigt! och.. gissa vad jaaag ska göra imorgon? ;)
inget ni får veta nu iaf, men jag kommer antagligen DÖ! :| men det får vi inte hoppas på, jag längtar till och med en smula faktiskt ;p

slänger in bilder och videos från mina senaste veckor, mitt jullov osv.
har ju varit jätte dålig på att uppdatera senaste tiden men here it comes. ENJOY!






11 december: var på 18 & 20 års fest, johanna fyllde 18. hade riktigt trevligt,
tillochmed hennes mamma shottade tequila som ni ser på bilderna ovanför, haha!
vid halv ett stormade vi tingvalla och "efterfestade" där. en lyckad kväll!


jag var och shoppade med tjejerna i malmö, remember?


jag var i malmö med beate och johanna och byggde även på mina naglar.



jag firade lille julafton hos pappa. då jag även fick presenten som jag ska göra imorgon!




jag firade julafton hos mormor vilket som vanligt var över mys.



jag firade också juldagen hemma hos mormor och då var också min älskade
lille kusin där! ser ni hur bedårande han är? och han älskar mig, kolla bara på picsen hehe :D


jag hade förfest innan bar a bar och sen stack jag, medina, hanna,
beate och malin dit och röjde till tre! såhär fint var mitt hår den kvällen.



jag hade några av mina älskade tjejer från 9m över en kväll. vi käkade tacos,
snackade skit och hade allmänt roligt.


jag har varit några kvällar uppe hos andre och michaela på chillkrök.
här äter jag hemkörd kebabtallrik :D


och här visar jag min fjoliga sida!




jag hade mitt bästa nyår ever! började med en trerätters middag hemma med
familj, gäster och melissa. sen drog vi vidare till ystad och mötte upp dom andra
töserna och festade, gick ner till hamnen och såg på raketer, efterfestade och
tillslut.. tog en springtaxi hem halv fem på morgonen! melissa den söta dummern
åkte fast men som tur var är man smart nog att faktiskt SPRINGA när man tar
en SPRING-TAXI! ;)


spenderade min dag med elna, följde med henne på plåtning osv för en vecka sen, så duktig hon var! grrr ;)


theo & jag för någon dag sen efter vår dusch haha! visst är han gullig?

nej nu måste jag skynda mig med stort S, vi drar ju om 50 min förfan! uppdaterar nog när jag har kommit hem till frida. hajpo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -