dagens "to-do list"

jag sitter för tillfället i skolan, kom hit för en halvtimme sen. fick ställa klockan på 05.45 och sen ta tåget 07.15 och skolan börjar 08.30. får ni också göra detsamma? gå upp i onormala tider bara för att ta sig till en sketen dag i skolan? okej den kanske inte är så sketen, men ändå.


att göra idag:

♦ gå upp med melissa efter skolan och snacka med gymmet angående medlemskap
♦ kontakta min temledare gällande lördag
♦ sola!
♦ passa lillebror
♦ plugga
♦ BLOGGGGGGA

fan vad det är effektivt att ha en blogg, då kommer man ju ihåg alla måsten!
nu ska jag spela en runda till av super mario innan jag travar ner till dom andra. hörs sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -