dags för krök!

nu ska jag och olivia, som för tillfället bor hos mig, dra till andré och michaela & co för lite krök! har egentligen skola imorgon (har nämligen ICKE studiedag som resten av ystad har..), men jag och olivia ska ta ledigt imorgon, tänker fan inte sitta i plugget när resten av ystad har studiedag! :-) iförsig har vi studiedag den 9 februari vilket jag inte tror dom andra skolorna har, but still. nu ska jag och min lilla sambo olivia röra oss vidare, take care!


btw, denna klänningen ska jag ha på mig på fredag då det vankas pardeeey!



för olivias del blir det min magtröja på fredag, grrr naket! inte konstigt alls,
hon har ju en kropp to-diiie-for så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -