en "johanna-dag"

har precis tagit en lång och jävligt skön dusch. har riktigt skrubbat rent överallt, rakat benen och allt sånt där som hör till. innan dess har jag tvättat en tvätt, varit nere i byn och solat i 20 minuter, och handlat lite. intressant huh? väldigt. igår piercade jag min tunga, fick det i julklapp av min pappa. min kära lilla frida var med mig.
var hos henne till 23 tiden igårkväll, hade mys hela dagen med bakning av kladdkaka m.m. tack för du fanns där igår frida.


innan idag.

just nu.

ifrågasätt inte mig för helvete. jag vet bäst själv, speciellt när det handlar om MIG.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för två jättebra dagar johanna! :-) Verkligen svinkul med dig! Vi MÅSTE ses snart igen! Älskar dig :-) <3

2011-01-16 @ 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -