I'm home again boys n' girls

jag har haft skit mysigt på thai resturangen med mamma, vi pratade om hennes första dejt med hennes sambo och annat roligt, haha :) har inte mycket mer att säga, hade egentligen behövt sova nu eftersom jag ska upp kl sex imorgon för att ta bussen kl sju till min praktik.. känner att jag inte riiiktigt orkar det, men eftersom jag satsar på högsta betyg i mitt karaktärsämne omvårdnad, så är det bara till att kämpa på! om man vill komma någonstans här i livet det vill säga, det är ju inte alla som vill det har jag märkt. ;-)



efter solningen igår ;-p


en försenad julklapp från mammas kompis



gårdagens frukost: smoothie med banan, jordgubbar, mjölk och lite lättyoghurt i.
+ nyttiga flingor med lättyoghurt.


gårdagens kvällsmat: räkor, keso, gurkor, tomat, sallad och vitkål.


Dagens måltider:
Frukost: smoothie, samma som gårdagen med banan osv.
nyttiga flingor och lätt yoghurt igen + ett glas vatten.
Mellanmål innan lunch: clementin
Lunch: fisk, en halv tallrik med sallad och ett glas vatten
Mellanmål efter lunch: en grov bull-macka med skinka och tomat på, och även en banan vid sidan om.
Kvällsmat: THAI, tre små rätter :*


frukost


mellanmål efter lunch


kvällsmat. tog bort det äckliga friterade fettet kring räkorna.


min älskade lilla mamma som har hittat något intressant på vägen, haha!



nu ska jag stänga mina trötta ögonlock. godnatt på er!


jt

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Det såg fett gott ut på bilderna med din mat! Jah älskar smoothies:) finns typ inget godare!

2011-01-20 @ 13:13:45
URL: http://ewelinaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -