kommer sova riktigt gott inatt!

nu har jag precis tagit en välbehövlig dusch. kom hem från gymmet vid sex och min kropp är helt slut efter det passet! mina armar är som spaghetti, snacka om att jag kommer att ha träningsvärk imorgon. när jag kom hem käkade jag middag med pappa och sedan dammsugade jag och tvättade golven på hela nedanvåningen, så duktigt va?! som sagt, "bad girl gone good" right? ;) haha. nu ska jag kolla film med pappa, i taket lyser stjärnorna blir det. har inte sett den på länge. sen ska jag sova och fyfan vad skönt det ska bli! kommer sova riktigt gott inatt.


min goda lunch idag. laaax i mitt hjärta!


bilderna ger inte verkligheten rättvisa, as usual, men dessa tog jag efter min 20 mintuare igår.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -